poniedziałek, 8 listopada 2010

Blogowanie nie jest trudne

Nie miną jeszcze miesiąc od czasu kiedy założyłem pierwszy blog, a już dostrzegam zainteresowanie nim ze strony internautów. Przyjąłem zasadę, że publikuję na nim wpisy codziennie. Nawet jeśli nie uda mi się skończyć pisać artykułu to publikuję jakiegoś ciekawego tematycznego newsa, bądź link do ciekawego wpisu na innej witrynie. To działa!

Coraz więcej osób powraca, dzieli się własnymi przemyśleniami. To ważne, bo w ten sposób można budować więź z czytelnikami. Zdawałem sobie sprawę, że samo pisanie kolejnych postów to nic trudnego, ale bałem się jego prowadzenia w szerszym tego znaczeniu. Teraz wiem, że zupełnie niepotrzebnie.

Może już zauważyłeś, że notkę opatrzyłem etykietą "Blogowanie". To nie przypadek, będę tutaj notował codzienne postępy w budowaniu mojego internetowego imperium.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz