środa, 13 października 2010

Pierwszy krok ku finansowemu Imperium

Jest 13 października 2010 roku. Godzina 11:00. Porzucam wszelkie obawy i wątpliwości, pełen nadziei rozpoczynam budowanie własnego internetowego Imperium. Imperium, które wymarzyło mi się w dzieciństwie, Imperium, które pozwoli mi zarabiać pieniądze bez wychodzenia z domu. Ba! bez potrzeby pracy czy robienia czegokolwiek.


Sprawa wydaje się być na początek dość skomplikowana, startuję całkowicie od zera, mam niewielkie zasoby wiedzy, w dodatku tylko wiedzy teoretycznej. Ale jak to się mówi: wszystkiego można się nauczyć. Nawet gdyby szło mi jak po grydach, nie zamierzam poddawać się, chciałbym tylko, bym widział, że chociaż małymi kroczkami zbliżam się do celu.

Mój pierwszy blog

Pierwszym krokiem by zacząć zarabiać przez Internet będzie założenie blogów. Na początek jeden, później dojdą kolejne. Pierwszy jest dla mnie najważniejszy. Nie dlatego, że mam na nim zarobić pierwsze pieniądze ale przede wszystkim dlatego, że to on ma mi dać pierwsze praktyczne doświadczenia. Chcę włożyć w niego maksimum energii i całą swoją pasję.

Cały czas zastanawiam się jakiej tematyce poświęcić pierwszego bloga. Chcę wybrać tę, w której czuję się jak ryba w wodzie. Czytałem, że przy prowadzeniu bloga kłopotem dla blogera może być, między innymi, brak pomysłów na kolejne wpisy. Chciałbym tego uniknąć, bo kłopotów spodziewam się i tak wystarczająco dużo.

Narazie to tyle... wkrótce kolejne doniesienia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz